Mörker...

VAKNA! skrek mobilen för en stund sen...puh...sista arbetsdagen nu på ett par dagar, börjar bli slitigt att gå upp nu.
Blev så förvånad när jag vaknade...det va så himla mörkt ute.
Bara två veckor sen var det ljust när jag gick till jobbet.
Fort, alltför fort!

Klockradion spelade nyss Keane med everybody´s changing, gillar den både för att den e bra och för att den e kul att sjunga på singstar. Tobbe nu får du komma hit! Alltför längesen...

You say you wander your own land
But when I think about it
I don't see how you can

You're aching, you're breaking
And I can see the pain in your eyes
Says everybody's changing
And I don't know why


So little time
Try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing and I don't feel the same


You're gone from here
Soon you will disappear
Fading into beautiful light
'cos everybody's changing
And I don't feel right


So little time
Try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing and I don't feel the same

Nu jobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback