Tävling på G

Pratade just med mamma, nu är det klart att Lapszus och jag inleder tävlingssäsongen med åtta mil den 29e april.
Lapszus har varit lite snuvig de senaste veckorna så därför har det varit lite osäkert.
Bara hoppas att jag pallar att börja med en åtta, har inte riktigt kunnat träna så mycket som jag velat och knäna har jävlats med mig de senaste gångerna jag sprungit.
Tur man är gjord av stål :D
Ska iallafall bli riktigt, riktigt roligt :)

Jag längtar verkligen till sista helgen i april, tävlingen naturligtvis, men oxå att äntligen få komma hem och träffa Gizza, mamma och pappa och få lite Björkvikslugn.

Näe nu är det dags att gå til jobbet snart...

Bra dag idag...det känner jag på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback