Påsk i kalmar, :) och :(

Det har varit en skön påskhelg, helt okej att fira den i Kalmar.
Långfredan spenderades mest gapskrattandes i ett mörkt redigeringsrum tillsammans med Annika. Vi började lite smått redigera det vi filmade inne i pubköket en kväll för ett tag sen.
Påskafton blev en heldag med Gäfan, vi åkte till Ikea och sen drog vi ut en sväng på stan. Käkade hos mig och sen satte vi oss i hennes soffa med varsitt vinglas och varsin bok.
Hehe låter otroligt sofistikerat...vuxenpoäng på det!
Men det var en helmysig kväll me läsning, kortspel och deep-talk...en bra nivå eftersom jag skulle upp o jobba idag.
Dock fick vi besök av en Kissis i en tuppkostym och en Bingo i tjejbyxor...de  var på en helt annan nivå än vi och gav oss ett gott skratt...

Nu sitter jag på jobbet och här händer inte mycket. Inte lätt att få tag på människor idag...
Ska försöka en timme till sen bär det av över till Öland och myskväll hos Annika.
Imorrn blire jobb igen, ska åka till västervik och klättra...efter att ha varit inne och jobbat hela veckan har jag kommit fram till att jag älskar mitt jobb! Det är så himla roligt och jag har hamnat så rätt :D

Det tråkiga och som resulterade i sorgsna gubben i rubriken är att det nog inte blir någon tävling för mig och Lapszus trots allt...det är någon infektion som spökar och han är inte riktigt kry i kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback