Hot hot hot!!

Jag brände mig nästan när jag satt ute en timme på lunchen idag...jag måste sluta vara så känslig!
Men solen tar som fasen just nu, kanske skulle lära mig av erfarenheten och börja använda solskyddsfaktor och keps nu när solen e som starkast....men jag vill ju ha fräknar :)

Just nu e jag på kalasbra humör (kanske börjar bli tjatit, känns som jag skriver det jämt nuförtiden :P)
Häromdan ringde SR Kronoberg och erbjöd mig sommarjobb.
Jag som inte ens sökt! Kändes bra.
Och idag fick jag sms av en tjej jag jobbade med på SR förra sommaren som sa att tv4sydost sökte folk och att hon rekommenderade mig....det skulle vara hur kul som helst! Tyvärr gissar jag att det krockar med jobbet på SR Kalmar.
Men chefen skulle iaf ringa upp.
Tänk om jag skulle få 8 veckors vikariat på tv....vad gör jag då? Bränner mina broar hos SR???

Nu ska jag gå och ringa och försöka boka en intervju med en missbrukare till vår serie om ungdomsbrottslighet....svårt det där. Känslig fråga.
Får hoppas att personen vill vara med...iaf anonymt.

Senare blire klättring :D

Tjosan!

Kommentarer
Postat av: Gais

Vid läsning av det senaste nummret av Journalisten kan man se att SR Kronoberg har tagit in 9 sommarvikarier denna säsong och på det fått in 10 (TIO) ansökningar. såatte.....

2007-04-18 @ 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback