Gött!

Yes! Där satt den!
Klarade en ny vägg på klättringen idag. Så grymt nöjd!
De två senaste gångerna har jag fastnat på en punkt och inte kommit längre än så, men idag hade jag gett mig faaan på att jag skule fixa det.
Första gången jag testade va jag tvungen o ge upp, helt spagetti i armarna.
Men skam den som ger sig! Upp igen. Fatta hur glädjen bubblade när jag va längst upp *wiiepiiee*

Sen blidde det nautilus...har börjat bli en såndär som e kvar till stängning på senaste...hehe. Men har kommit på att det e rätt bra o stå på löpbandet från halvnio ungefär, rätt hyfsat på tv då :)

Idag betalades tävlingslicens och medlemsavgift in. TjiiTjing! Där försvann dryga tusingen...
Men men nu e jag redo att ge mig ut på tävlingsbanorna. Ska ut o köpa lite nya grejor när pengarna rullar in nästa vecka :D En hjälm, solglasögon o handskar kanske...får se vad jag har råd me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback