Bra helt enkelt.

Det allra, allra bästa med att må så bra och vara på så bra humör som jag är just nu är att det inte finns någon som helst anledning ingen särskild person eller sak som gör att jag känner såhär... Det som är så bra med det är att det "må-braiga" inte helt plötsligt kan försvinna eller tas ifrån mig och på så sätt påverka mig negativt.

Var ett stort leende hela kårkvällen igår....folk måste tyckt att jag va knasig, för så mycket kan man inte le :)
Var på bästa humöret igår...Var riktigt kul att dansa och studsa runt, tiden bara flög.

Fick äntligen lite bilder från min brors bröllop igår...haha kolla in familjen "show-biz", alla trivs som fisken i vattnet på scen...diggar pappas otroligt fula klädsel som han glatt hoppade i för att "showa" lite extra :D

  

Systrarna yster lugna för stunden...


Framåt småtimmarna och efter massa dansande ville Reebs vila fötterna och svara på lite sms...


Sötisarna :)



_________________________________

Talk about a dream
Try to make it real
You wake up in the night
With a fear so real
Spend your life waiting
For a moment that just don't come
Well don't waste your time waiting

Återigen....carpe diem!

Kommentarer
Postat av: Gais

pffft!!!

2007-04-27 @ 00:30:12
Postat av: Sandra

Visst är pappa-reebee lite lik Sverker Olofsson från pluss!?

2007-05-04 @ 07:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback