April April...

Första April idag...betyder att man ska vara skeptisk till allt människor säger, annars står man där med långnäsa.
Jag e sjukt lättlurad och väldigt tacksam att driva med :P
Har suttit och läst lite olika nätupplagor på morgonen och sett aprilskämt av varierande nivå...roande.

Fint väder är det också, jag blir alldeles lycklig :)

Igår gjorde vi en klassiker och satte oss med en grill vid vallgraven, mycket mysigt! Men innan dess gjorde jag något som va det jobbigaste på länge. Skulle ut o gå med Jocke, men han tyckte vi skulle springa istället och drar ut både mig och Berra på 1,2 milaren. Eftersom min fredagskväll spenderats på 25-årsfest där det inmudigades alkohol och som dessutom slutade senare än jag planerat så var jag inte världens piggaste varelse kl 10.00 när vi skulle ut.
Efter 8-9 km släppte jag de andra. Men jag va ändå rätt nöjd...bådar gott inför framtiden. Idag är jag pigg och fräsch i musklerna, bara lite stel i knäna men det ska åtgärdas med en långpromenad.

Fick höra häromdan att det finns folk som avundas min balans i livet. Har inte reflekterat över det...men kom fram till att det kanske kan stämma, mår väldigt bra just nu, är väldigt glad, harmonisk och nöjd. punkt.

Nu ska jag ut i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback