SNÖ :)

"Bråkiga bröder och sötaste systrar det sägs att störst är kärleken! Vad ska man då säga om vänskapen?"

Hihi hittade en gammal klassiker i bokhyllan när jag var hemma...Vinterviken har inte läst den sedan högstadiet, ganska intressant läsning.

Annars så var det sååå himla lugnt och skönt att vara hemma under julen. Behövde ett miljöombyte från Kalmar ett tag kände jag, eller rättare sagt från skolan..har dock saknat folket när jag varit borta.
Var ute o red nästan varenda dag när jag var hemma..och busade med hundarna såklart :)

Lisa

Nyår blev inte så lugnt, men himlans kul....Sopsäcksåkning är min nya grej tror jag även om jag hade blåmärken både här och där och för det mesta blev utprejad i snödrivan...
Sen så har jag fortfarande "under en filt i madrid" som dansar jenka i huvet på mig...
Vi har iallefall bestämt att det lätt blir fjällen nästa nyår :)

Linda, Christine och Micke vid tolvslaget

Kom tillbaka till Kalmar i onsdags och redan torsdagskväll hade jag lyckats lura ut folk att åka sopsäck med mig :)
Dock är snön inte lika mjuk här som i Idre...ska ha stoppning i säcken nästa gång

Idag va jag och Berra ute och busade lite i snön...jag åkte i snödrivan ett par gånger...
Men sen så gjorde jag en himla fin snöängel oxå :D
 

Haha jag blir så lycklig av snö.... om det inte redan märkts

Sitter och lyssnar på Madonnas nya album just nu, jag ska nog bli som henne när jag blir stor.....hon är cool..

Nope the-time
Tjipptjipp

Kommentarer
Postat av: Andy

Tack för i torsdags! Hade skitkul! Ska inte glömma cykellyset i din bil nästa gång dock... ;)
hej

2006-01-09 @ 01:08:57
Postat av: Andy

Från mig till dig - Älskar dig!

Postat av: GAIS

Rock'n'roll!

2006-01-11 @ 13:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback