Snö, vänskap och praktik

Massor av snö...det e det enda jag kan säga.
Letade efter en parkering i över en timme, till slut fick jag parkera på en huvudled.
Mindre bra kanske, men vad ska man göra när parkeringen där man brukar stå är igendriven med 1 meters snö...inte utmana ödet o köra fast iallafall.

Just nu e jag jävligt förbannad, kanske måhända för att jag är full. Men det är inte ofta jag blir förbannad överhuvudtaget...
Ikväll har jag fått en ny vän, vi upptäckte att vi passar väldigt bra ihop :)
En annan e jag arg på just nu...men men, det går väll över

Nu har en av fem veckor av praktiktiden gått. Det e otroligt roligt...känns som att jag kommer att utvecklas något enormt.
Men det känns skönt med helg...behövs verkligen efter en tuff vecka.

Imorrn ska jag nog ut o springa tror jag, kan behövas.
Meeen nu e det dags o sova.

Tjipp tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback