Trött...på julbord?

Idag är jag trött...har varit på två julbord på två dagar.
I torsdags va jag på Helen&Jörgens med jobbet...trevligt är ett ord som kan beskriva kvällen. Massa god mat, sushi och en chokladfontän :D
Igår var det julbord på kåren för jobbarna...det blev fixat att jag fick gå även fast jag inte jobbat ngt den här terminen...ett ord som kan beskriva kvällen är slirigt. Jag o Ellen drack kvällen till ära självklart en kanelis (gold strike)....o då kan det ju bara gå på ett sätt, man blir på kanelen haha!

Den här veckan har tärt...jobb,plugg o massa andra saker som snott åt sig  tankekraft och energi. Hoppas att det blir bättre från och med nu.

Ikväll ere  Whitenight, sista kvällen på kåren med pumptömning o grejor. Om jag ska va ärlig så e jag inte ett dugg sugen...kan va för att jag e trött, men kan oxå va för att alla inte kommer att vara där ikväll.

Jaja vi ska ju iaf va här o inviga mitt fia med hut och mitt knallrosa drinkset...kan nog bli bra.

Men nu ska jag gå o sova en stund, för snart kommer ellen o då ska vi göra knäck :)

Felix qui potuit rerum cognoscere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback