Nog...

Idag åkte jag, Linda, Emma och Sandra till öland för att handla lite. Det tyckte att jag körde som en biltjuv över bron bara för att mobilen råkade ringa då..men men, jag rår inte för att jag gillar o köra fort :P
 
Först va vi på ÖB...där slutar det alltid med att man köper massa småsaker som man tycker att man behöver just då. Men idag köpte jag faktiskt två rätt roliga grejor, "Fia med Hut"och ett drinkset i knallrosa. Så nu blire party här nästa vecka..måste ju prova o göra drinkar i min nya fina shaker haha :)...me like.

Sen åkte vi till köpstaden, där köpte jag massa underkläder, en svart skjorta me rosa döskallar ett par jättefina skor jag ska ha på nyår och ett jätte sött vitt&svartrandigt sovset.
Så nu e jag fattig...men men längesen jag shoppade..måste ju få köpa lite julklappar till sig själv oxå lixom :)



Lyssnar på Takida nu...passar humöret jag e på just nu.


Nu längtar jag verkligen hem....det har ökat under hela dagen. Behöver komma bort från Kalmar o bara ta en paus från både internet o mobil ett tag. Det får vara nog nu.

Quis, quid, ubi, quibus auxiliis, cur, quomodo, quando?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback