Mår så himla bra!

Idag vaknade jag rätt tidigt..lite småseg i huvudet efter gårdagen. Nästan som alltid hade jag viljestyrkan att hoppa upp och ta mig ut på en promenix. Med Pink i lurarna och utrustad med en vattenflaska i handen begav jag mig ut i den varma (för årstiden) och väldigt soliga morgonen.
När jag en stund senare kom tillbaka var segheten bortblåst :) Vatten och luft e bästa medicinen.

Lite senare begav jag mig till gymmet för att ytterligare piggna till...jag är helt överlycklig över att jag äntligen kunnat börja träna igen! Nu när jag tvingats vara stilla i nästan två månader så e jag kanontaggad att komma igång!
Har verkligen kommit på att jag mår som bäst när jag får träna, när jag tar mig iväg till träningen ibland så kan jag känna mig lite smått omotiverad,va på dåligt humör eller trött men så fort jag sätter igång så vänder det.

Sen nu ikväll tog jag o Berra en kvällspromenix oxå...så nu mår jag så himla bra! Kommer sova hur gott som helst :D

Nepp nu e det dags för sängen...ska upp o på morgonpromenix vid halvåtta imorrn...me like :)

Tjipp tjipp!

Per sanitatem ad vitam feliciorem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback