Tjipp tjipp..Indesign e boring

Jahaja
Lektion just nu men sitter mest på msn o snackar skit.
Har iofs gjort det jag ska, finns en bonusuppgift oxå....meeeen så seriös orkar jag inte vara.

Ska nog ner till kåren snart o hämta mitt vip-kort tror jag.

Sen ska jag o Berra gå på stan o spana efter julklappar, bäst o passa på en vardag så man slipper helgrusningen.
Ska kolla efter en tomteluva oxå, ska på julbordssittning både fredag o lördag.....kan nog bli riktigt kul.

Funderar lite över nyårsplanerna, vill fortfarande till fjällen, men vi e bara tre som har råd o åka...jäkla csn!
Blir kanske göteborg istället...
 Wellwell det löser sig...annars tror jag att jag ska bojkotta nyår iår, trampa runt i mjukisbyxor, käka popcorn o gå o lägga mig kl tio...hehe


Nee nu ska jag ut i halv regndiset

Tjopp tjopp


Kommentarer
Postat av: Seb

mkt stabilt!

2005-12-08 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback