Oväntat besök

Igår kom Jultomten på besök när Sssnok sände sitt radioprogram och delade ut julklappar till programledarna... 
 På min klapp stod det:

Öva på gitarren med en gång! Men stör ej grannarna med din sång!

En sångbok :) så tomten var otroligt uppdaterad, med tanke på att jag fick en gitarr bara häromdan. Väldigt uppskattad och genomtänkt julklapp, tack, tack!

Lyckades faktiskt fånga jultomten på kort.


Idag blev jag i princip klar med julklapps-shoppandet...bara lite småsaker kvar att köpa :)


Gick på bio och såg King-Kong igår...den kunde ha varit bra...OM de kortat ner den en timme och inte varit så överdrivna.
Men den va helt okej ändå...jag började gråta...typiskt mig, men så fort någon är elak mot djur så blir jag helt blödig...OCH ja, jag vet att det bara är på film och att King-Kong inte finns på riktigt.

Bartömning ikväll...kommer nog bli grymt, har fortfarande inte bestämt mig om det e vit klädsel som gäller.

Tjipp Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback