Nu är alla små stjärnor..

TJOOOHOOOO!
Christine ringde när vi va på KAST-avslutning.
Hennes kompis Micke hade fått ledigt från jobbet på nyår...sen så fick vi låna hennes föräldrars bil...Idre here we come.
Hehe...återstår bara att boka lägenheten då :) (man ska inte ropa hej...eller hur var det?)

Ikväll har jag tagit mitt moraliska ansvar som plastsyster....fattade inte riktigt vad det handlade om.
Men hoppas det löser sig, tycker det är jobbigt när folk är ledsna och upprörda. Alla ska ju vara glada!

Nu är alla små stjärnor,nu är alla på tv.
Tjolahopp, tjolahej, hallelujah, hurra länge leve!
Ja, nu är alla små stjärnor, heja hela europa!
Ja, värdefullast av alla är vi allihopa...
Nu är alla rika, ja nu är alla små stjärnor
Och alla får vara Lucia, det behövs inga tärnor.

Ja nu är alla glada, Javisst!

Mmm just nu känns livet finfint, trots vissa jobbigare inslag.
Nepp nu ska jag förhoppningsvis boka lägenhet och sen ska jag kolla på Scrubs o krama lite på Berran.

Kommentarer
Postat av: Jultomten

Bra att du är med i Luciatåg o tar hand om din Bertil! Möjligt att nissarna i verkstaden kan hitta en extra julklapp åt dig - du som är så snäll...
God Jul! Vi ses på julafton!

2005-12-16 @ 10:52:53
Postat av: Reebee

Tack snälla jultomten för den fina klappen! Det väldigt oväntat och otroligt uppskattat :)

2005-12-17 @ 00:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback