Höstdepp, sockerchock, candy queen

Ibland har man dagar då allt känns grått, mörkt, tungt.....
De flesta blir väll lite depp på hösten...men denna höst har varit extra jobbig.
Mycket känslosvall hit o dit.
Vet inte riktigt vad det beror på...för lite sol ch för lite snö tror jag....+ tråkiga kurser i skolan...
Sen så e jag dum nog att lyssna på Winnerbäck...de flesta av hans låter e ju inte glada precis

Men jag har en bra metod mot höstdepp :)
CHOKLAD....underbara ting!
Man blir alltid på bättre humör av choklad hihi

Annars så försöker jag undvika att äta socker....hehe förutom när man ska ut o festa o dricker cider...då ger man stackars kroppen en sockerchock.
Så när jag kommer hem framåt sisådär 3 på morgonkvisten e jag så hypad att jag inte kan sova...hahah

När man inte kan sova så börjar man grubbla istället...dumt...ond cirkel det där...men men en ursäkt till att äta mer choklad =)

Har knäppa klasskompisar....satt o snackade med Fredrik på msn nyss
helt plötsligt skriver han:

"
meeen asså vaddå? jag älskar dig! du är den ende för mig! jag freakar ur när jag ser dig! jag är kaaat när jag är med andra människor.. ta mig! jag vill vara din! för evigt! tills döden skiljer oss åt! amen..."

jag skrattade så jag grät....det visade sig att andy varit i farten..haha
Annars så e Fredrik allmänt känd som "bajsmannen" nuförtiden....förstår inte riktigt, började visst med något radioprogram i studentradion....sssnok hette det bestämt...haha ONDSKA!


Igår käkade vi julbord o bytte julklappar...så nuförtiden e jag "the candy queen"  fick en stor påse med godishalsband.

Berra va inte med på julbordet igår :( lite tråkigt, men har man tenta dan efter så har man.....hoppas på att han kommer hem snart, vi skulle kanske ta en sväng på stan idag.
Har nästan bestämt vad han ska få i julklapp nu....

Nepp nu ska Reebee gå ut o gå en sväng... det e sol ute *tjohoo*, härligt


Kommentarer
Postat av: Kastrerad

Ni är onda....era själar är korrupta....

2005-12-10 @ 12:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback