Every year

Varje år bestämmer jag mig för att börja köpa julklappar tidigt.....för att slippa stressa runt och inte hitta någonting alls....
Varje år är jag alltid ute i sista sekund som alla andra.
Iår har jag iofs nästan köpt alla julklappar meeen jag har Berra kvar och jag har missat två grejor jag tänkt köpa till honom pga av att jag varit ute i sista sekunden *doh*

Jaja..det fixar jag, jag får ju en tjuga om jag gör det  :)

Igår var jag på kåren och jobbade på julbord några timmar. Det slutade med en blöt tröja och flygande köttbullar.....hehe...rätt kul. Men hämnden e ljuv säger jag bara *mouahaha*

Ikväll blire final för det eminenta radioprogrammet Sssnok :) Sen ska vi en sväng till studentpuben o käka. Vill se King Kong nån dag oxå....får se om det blir ikväll eller någonannan dag.

Imorrn är det pumptömning på Kåren...självklart ska vi dit. Det är White night, funderar på att vara tvärtom och komma klädd i helsvart.
Å andra sidan så e ju vitt min färg...men jag har en ond föraning om att jag kommer dras in i ett vattenkrig...inte så smart o ha vitt då.

Well well...har inga fler I-lands-problem att bjuda på idag.

Tjipp tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback