En liten detalj bara" :)

Sista föreläsningen idag.....det kändes som att den var den längsta i världshistorien.
På något sätt så lyckades mastodont-maats vara hundra gånger värre idag än vad han brukar
Dubbelt så många "en liten detalj bara" för att inte tala om "såååå" -na
Började fnissa varenda gång, speciellt som jag inte kunde låta bli att titta på Fredrik som varje gång Mats sa "såååå" gjorde sin fina hand-imitation.
Dessutom satte Andy igång Goozy mitt under en av de längsta förklaringarna....

Tidigt imorrn så beger vi oss hemåt *längtar*

Har suttit och rimmat på julklapparna idag, försöker alltid vara seriös i början..men det urartar jämt ...så här blev några av dem:

"Fagert för ögat, flashigt för luggen.
Ta med dig när du går på muggen"

"Et tu brute...här får du början till slute"

"Tillagad och bränd i kanten.
Det här är den...eh?nya tanten."

"Allt blir en brun sörja..
Hacka frukt och börja smörja...kråset"

HAHA det e bara o sätta igång och gissa vad jag rimmat på :)

Nepp nu ska jag komma i riktig julstämning och äntligen baka pepparkakor (Konstigt nog saknas 2/3 av degen....eller inte så konstigt kanske *mums*) och lyssna på massor av julmusik.

Eftersom föräldrarna bor mitt ute i skogen där det inte finns något som heter bredband och eftersom det finns så mycket andra saker att göra därute så blir det nog lugnt med bloggandet ett par dagar nu.

Så till er alla ..från MIG alla

EN RIKTIGT GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Jultomten

Gott nytt år! hoppas ni får kul i Idre - jag ringer o kollar om ni är nyktra på lördag morgon - om ni är det blir jag besviken... ;) kram Andy o Gooozy

2005-12-29 @ 01:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback