Pain in the ass...

Det blev inget göteborgsvarv för mig i lördags. Kände mig inte i form. Istället blev det 5 mil på mtb:n på Ulricehamns vägar tillsammans med Alexander. Kan säga att det kändes i benen. Det är ganska backigt i Ulricehamn, men Alex är bra på att peppa :)

Idag gav jag mig ut på en runda i Halmstad. 5,7 mil blev det. Det längsta jag nånsin cyklat och det var inte ens meningen att det skulle bli så långt, att cykla vilse is the shit. Det är skönt att sakta närma sig nästa milstolpe. Vips så kanske jag passerat no 9 och det vore ju fint inför cykelvasan.



Nu är det sovdags, blev sjukt trött efter dagens cykling. Note to self: Simlångsdalen har många uppförsbackar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat och så proffsig du ser ut...



Blir riktigt sugen att komma till cykelvasan och kolla in alla mina favoriter...:)

2012-05-16 @ 10:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback