27.27



Ikväll vare dags för vårruset och självklart hade TV4 Halland ett lag iår också :)
27.27 stannade min klocka på iår, typ 40 sekunder sämre än förra året.
Men med tanke på hur lite jag kunnat träna med alla förkylningar som avlöst varandra så är jag nöjd. Toknöjd :D

I helgen som gick tog jag även MTB:n på en premiärtur för iår och passade på att testa att tävla på samma gång. Hallandsloppet 36 km i motvind. Blev omspurtad av en seg 72-åring strax innan mållinjen. Stålfarfar. Jag ska också vara stålfarmor när jag kommit upp i den åldern. Slå ungdomen på fingrarna, jorå minnsann.

Jag känner mig otroligt pepp nu och känner att jag vill träna, träna, träna inför sommarens alla möjliga tävlingar. Den gokänslan i kroppen är den bästa.

Kommentarer
Postat av: Markus

Grymt bra jobbat, sommaren har ju inte hunnit starta, så det finns många härliga träningstimmar kvar! :)

2012-05-08 @ 07:49:32
Postat av: Rebecca

Tack :) och jag vet! Det kommer bli en grym sommar...

2012-05-08 @ 12:12:24
Postat av: Anna H

Du är så duktig!

2012-05-08 @ 20:04:35
Postat av: Jo

Underbart kul med vårruset! Jag hade tänkt gå runt iår men stoppas av kraftiga foglossningar.. men nästa år så... Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback