Tänkardag

Idag har jag en sån där riktig funderardag. På stort och smått. Vad vill jag med mitt liv? Hur kommer det se ut om fem år? Hur mycket är jag beredd att anpassa mig och uppoffra? Hur mycket är andra beredda att anpassa sig och uppoffra?
Vad vill jag äta till lunch? Blir jag lyckligare om jag flyttar någonannanstans?  Vad skulle jag vilja jobba med om jag bytte bana? Och hur coolt vorde det inte att dra iväg på en långresa, eller kanske bo utomlands för ett tag. Utrikeskorre? Jag borde klippa mig...men hur? Toppa och behålla längden? Page är ju fint...

Vissa roliga funderingar andra lite jobbigare tankar. Men bättre att fundera i förväg än att sitta om några år och vara totalt missnöjd och olycklig med situationen. Det riktigt virvlar, men det är nyttigt.

Men vad säger ni? Hur ska jag klippa mig? Borde jag färga när jag ändå är igång?

Kommentarer
Postat av: ma

Enklare att ta lite mindre steg. Ett par veckor i taget. Eller kanske bara leva i nuet som är så modernt.

Gillar dig oavsett, men inte utomlandsreporter grrrrrrrrr

2012-03-08 @ 16:37:19
Postat av: m

ok ok jag vet det heter utlandsreporter och inget annat men det är inte så noga!

2012-03-08 @ 16:38:55
Postat av: Anna H

vi är så lika du och jag :) jag säger page, du skulle vara übersöt i det <3

2012-03-08 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback