Hälga

Jordens lugnaste helg.
Startade med finfin AW på fredan, fortsatte med solsken och 1 mils löprunda igår. Avslutades med soffhäng framför Vasaloppet idag, var ju tvungen att se om jag såg Alexander :) Höll koll på tvn, datorn och fick sms så fort han passerat en vätskekontroll. Hann precis få ordning på flash så att svt.se fungerade, så jag kunde se honom gå i mål.

Nästa år ere kanske min tur. Kanske. Idag var jag väldigt nöjd med att sitta i soffan i ett stort täcke med stora tekoppen.
Kände mig dock lite lat efter halva dan så jag fick ge mig ut på en joggingrunda.



Mina solglasögon är jordens skönaste, väger ingenting. Men när ska de börja göra snygga sportglasögon undrar jag? Jag ser ut som en fluga...

Kommentarer
Postat av: Anna

hurtigt! du är duktig du :)

2012-03-05 @ 13:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback