15 april

Jag älskar att lära mig nya saker. Det är därför jobbet är så himla bra, där får man lära sig nya saker vareviga dag :)
Men ibland vill jag lära mig ännu mer och blir grymt sugen på att plugga.
Idag är sista dagen att söka till höstens högskoleutbildningar och jag har nästan gjort det till en vana att söka nånting varje termin, sen brukar jag aldrig hinna plugga i slutändan men att bara ha möjligheten är roligt tycker jag :)

Just nu är jag inne på att lära mig skriva ordentligt. Ja, alltså STAVA kan jag ju redan :) men typ kreativt skrivande för att typ skriva böcker och sånt. Hur roliga låter inte dessa kurser liksom?

Att skriva barnlitteratur 1

En halvtidskurs på distans som sträcker sig över hela hösten, där man bland annat vid tre tillfällen möts på Astrid Lindgrens födelsehem När i Vimmerby. Inspirerande eller vad?

Och om jag hade haft en fri sommar hade jag helt klart sökt den här kursen
Att skriva historiska romaner

Jag ska fortsätta kolla efter spännande kurser ett tag till, sen blire strandpromenad. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback