Sol, sol, sol

Solen är verkligen bästa batteriladdaren när kroppen är trött. Efter en vecka på teneriffa har jag en massa energi och glädje som spritter i kroppen :) wiiiieee!

Annars så är nog hela den här grejen med charter inte riktigt min grej. Det började redan på flyget ner då jag och Alexander säkert sänkte medelåldern på planet med 25 år. Bara den här grejen att alla började applådera när planet landat. Why oh why?

Men på hotellet var det finfint, det fanns 5 olika pooler och vi hittade en utan värsta folksamlingen så det var bra. Och allt annat var faktiskt oxå bra. Den lilla stranden lite längre bort, naturskyddsområdet som påminde om Klippiga bergen, lugnet och friheten från vardagshetsen hemma, tennisbanan där vi körde med våra egna påhittade regler, sangrian, pannkakorna till frukost, tiden och orken att läsa massa böcker, det faktum att jag och Alexander fick vara tillsammans en hel vecka.


Kommentarer
Postat av: Anna H

fina bilder och fina ni är :)

2012-04-03 @ 20:57:44
Postat av: ma

Håller med föregående talare! Kramar. Vi ses snart.

Kör försiktigt min vän

2012-04-03 @ 21:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback