Sälen

Idag gjorde jag en copycat på Anja Pärsons berömda vinnargest. En för snäv sväng med för mycket fart efter en nedförsbacke med rullgrus gjorde att jag gjorde min hittills värsta vurpa med cykeln och det i sin tur resulterade i sälen.

Tyvärr gjorde friktionen mellan mig och gruset att det inte blev lika bra glid som i Anjas säl. Min var nog en smula obekvämare att göra också. Men blåmärken och skrapsår får man ta och de trasiga kläderna ser jag som en möjlighet till shopping.

Men det är tur att jag är van att trilla både i skidbackar och från hästryggar, annars hade jag nog både börjat grina och blivit rädd.

Ne, nu ska jag göra en damage control och se om det är något mer än mitt sönderskrapade ben som behöver plåstras om.

Kommentarer
Postat av: Anna H

Du är tillbaks!! Jippiiie! Men tråkigt med vurpan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback