Bra saker...

En av de bästa sakerna, det är att vakna av sig själv (ok, kanske inte en av de allra bästa sakerna i livet, men det är en bra sak!) att vakna innan klockan säger att man måste gå upp. Bara känslan av att veta att man kan ligga och dra sig.

Imorse vaknade jag strax efter klockan fem och trodde såklart att jag skulle kunna somna om, men istället blev jag klarvaken och låg och avhandlade drömmar och framtidsplaner. Inte blev jag så mycket klokare av det men jag har iallafall kommit fram till hur jag inte vill ha det. Alltid nått.

Trots att jag skulle kunna ligga i sängen i 45 minuter till så gick jag upp nu. Det är rätt skönt att kunna ta långfrukost, sitta med tända ljus och dricka te och titta på våra morgonsändningar i lugn och ro.

Om lusten faller på hinner jag nog även vika lite tvätt och diska, en bra sak (inte en av de bästa, men det är en bra sak!) är att komma hem till ett städat hem. Stök stressar mig, tro det eller ej ;)

Som avslutning bjuder jag på ett riktigt gulligt klipp om vänskap. Bortse från moralkakan på slutet så blir det bra :D


Kommentarer
Postat av: ma

gulligt....!

2011-10-28 @ 07:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback