Vit katt

När jag var på väg ut på en eftermiddagspromenad blev jag jagad av en vit katt. Den började hoppa och slå med tassarna efter mitt ben. Skumt. Jag undrar om den knaprat jästa rönnbär eller äpplen eller nått :P

Annars har idag känts som en ensam dag. Halmstad i alla ära men vänner, familj och alla jag bryr mig om är så långt borta. Vissa gånger är det jobbigt, ibland är man i extra behov av närhet, värme och kramar. Och ibland behöver man bara få höra att någon värdesätter en och är glad att man existerar.

Jag blev iaf väldigt glad när jag fick veta att dessa existerar på riktigt...

Kommentarer
Postat av: Anna H

Jag älskar dig och är så glad att du finns gumman! Du är som en extra syster för mig, puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback