Fridaymorning

Just nu ser det ut som jag knarkar.
Eller rättare sagt som jag tror att jag skulle se ut om jag knarkade, jag har ju naturligtvis aldrig testat. Ögonen är så röda att man kunde tro att jag spetsat ögonvitorna med rödvinbärssaft. Men  tro det eller ej, det har jag inte heller.

Morgonjobb i kombination med förkylning är receptet jag rekommenderar om man är ute efter vampyrlooken.

Själv tycker jag att det är ganska skönt att det inte finns en kamera i närheten och att jag är själv på redaktionen just nu :)


Avslutar med att bjuda på en grym låt som jag fick tips på igår.



Tycker att alla borde ta till sig budskapet och sprida lite kärlek såhär på fredagsmorgonen. Och alla andra tider på dygnet och veckan också för den delen.

Spread a little love, just say hello!

Kommentarer
Postat av: ma

Härlig låt, smittar av sig. Nu ska jag gå och pussa på pappa....:)

2011-10-14 @ 08:08:55
Postat av: Anna H

jag tyckte att du var söt i vanlig ordning :)

2011-10-14 @ 17:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback