Mirakelkur?

Igår innan jobbet slank jag in på en hälsokostaffär, jag har nämligen gått och dratt på en förkylning i typ två månader och är mer än less på att den aldrig vill ge sig. Att äta mängder av apelsiner och andra c-vitaminrika saker har inte hjälpt och nu famlar jag efter halmstrån. Nått som kan göra mig fri från detta förbannade tillstånd.

Förkylningen gör mig nämligen galen, att inte kunna träna som jag vill och konstant känna mig lite tröttare än vanligt tar knäcken på mig. Jag har tappat energi och inspiration. Not good.

Hur som helst. Jag skulle egentligen bara in och köpa lite Echinaforce, men väl där lyckades butiksbiträdet även sälja på mig halstabletter med zink "zinkbrist sänker ju immunförsvaret".

När jag väl hade betalat dessa två grejor började hon prata om nån som varit med i svenska skidlandslaget och berättade att de som så ofta pressade kroppen hårt och inte hade tid att vara sjuka åt bakteritillskott för magen "för fungerar inte magen så fungerar ingenting". Vad tror ni hände? Jo, jag köpte så klart på mig lite extra bakterier till min mage också. Halmstrån som sagt.

Idag vaknade jag med ännu värre halsont på länge. En kropp som inte hade någon energi och ett huvud som någon sitter och spelar bongotrumma i.


Vilken mirakelkur!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova igen. För DET har jag hört hjälper.
Mvh lättlurad

Kommentarer
Postat av: ma

Humöret är det inget fel på ialla fall! Krya på dig sötis!

2011-11-15 @ 14:25:05
Postat av: Markus

Usch, 2 månader! Hoppas verkligen att det går över snart!

2011-11-15 @ 23:32:04
Postat av: Anna H

hoppas du blir frisk snart!!

2011-11-16 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback