Lördag

Det riktigt pissar utanför fönstret. Och är mörkt fast klockan snart är nio. Vissa dagar känner man bara på sig att det aldrig kommer bli riktigt ljust. Men vad gör det? Det är ju lördag :)

Har precis ätit frulle, ska väcka grannarna nu genom att försöka mig på att sätta upp en hylla i köket och efter det ska jag ge mig ut i rusket på en promenix till havet. Känns som att det här kommer bli den lugna hemmahelg jag så länge velat ha. Utan att jag för den skull känner mig ett dugg ensam :)


Senare ska jag och Mina på julmarknad på Wapnö. Tror det kommer bli supermysigt. Längtar efter att går runt och känna glöggdoften i luften. Det enda som egentligen saknas skulle väl vara knarret av snön under skorna.


Det mest spelade hos mig just nu. Sjukt bra.

Kommentarer
Postat av: Anna H

hoppas dagen varit bra och att förkylningen ger med sig! kram!

2011-11-19 @ 16:30:48
Postat av: Anna H

skriv!! <3

2011-11-22 @ 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback