Ibland undrar man...

Ibland undrar man hur vissa tänker.
Eller ja, mest hela tiden faktiskt. Varje dag när man läser nyheterna finns det ju nån knäppskalle som gjort dumt.

Detta var en grej som publicerades igår som låter helt vansinnig i mina öron. Hur fan kan man klassa pizzasås som en grönsak? Det är det dummaste jag hört på länge...men så kommer det också från landet i väst och de fattar inte många vettiga beslut enligt mig. Ett sätt att motverka övervikten? I think not.

Och på nyhetsbloggen Ajour skrev man igår om det här. Vad e det för jäkla rektor som säger att man får vänja sig vid att killar våldtar. Vilket århundrande tror han att vi lever i? Han borde få sparken.

På jobbet diskuterar vi dagligen de här knäppgökarna men nu när jag ligger hemma och är sjuk måste jag bara få avreagera mig...


Kommentarer
Postat av: Anna H

ja, herregud...

2011-11-17 @ 15:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback