To-do-list

Första helgen på nästan 2 månader då jag inte har besök eller själv inte flänger iväg nånstans. Ensam hemma. Har sett fram emot detta. För hur kul det än är att träffa vänner så behöver man ensamtid ibland.
Hoppas på att kunna avverka det mesta på min att-göra-lista idag. 15 punkter är det för tillfället och jag får inte gå ut i solen förrän jag klarat av hälften. My list my rules. Skulle vara fint om lite longboard i det fantastiska vädret utanför kunde klämmas in.
Får ta tag i detta nu. KÖR!


Konstigt att städpunkten skrevs upp sist. Det som är mest uppenbart att det behövs. Fint hur man prioriterarar :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, du skrev iaf städpunkten med stora bokstäver =D Vad fina dina groddar är, jag ska nog ta och inviga boxen idag, har haft alldeles för mkt för mig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback