30 dagar - 30 inlägg

Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Min nuvarande kärlek
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Det obehagligaste som hänt
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

----
Svår fråga, inte helt lätt att sätta ord på vad kärlek är, så jag tror jag snor John Denvers...

You fill up my senses
Like a night in the forest
Like the mountains in springtime
Like a walk in the rain
Like a storm in the desert
Like a sleepy blue ocean
You fill up my senses
Come fill me again


Hur fantastiskt skulle det inte vara att få sånna här ord skrivna till sig?

Äkta kärlek ska vara enkelt, det ska vara kravlöst. Man ska känna att man aldrig får nog av den andres närhet och glädje över att få spendera sin tid med personen. Om det sen är en pojk/flickvän, familj, vän eller djur spelar mindre roll. Det kan vara lika äkta ändå. Men enkelt är mitt ledord, om det är komplicerat och svårt är det antagligen inte ett vinnande koncept.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ah yes. Indeed.



You fill up my seeeeenseees...



http://www.youtube.com/watch?v=a2Ptu_T3P7o



(05:47)

2011-02-18 @ 14:05:34
URL: http://www.hannajohansson.se
Postat av: Hanna

Alltså. Inte för att förringa dina fina ord om kärlek eller nåt. ;)

2011-02-18 @ 14:06:18
Postat av: Rebecca

Haha....skrev ju att det är svårt att sätta ord på och att jag därför lånade Denvers, så känner inte alls att du förringar mina :D

2011-02-19 @ 10:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback