Julmys

Idag har jag kokat knäck, fudge och ingefärskola.
Jag har varit iklädd rött förkläde, lyssnat på julmusik och slagit in en julklapp. Julstämningen börjar lite smått infinna sig :)



Strax ska jag iväg på jobbets julfest och är juligt klädd i rött och kulor i öronen kvällen till ära.



På tal om jul fick jag en jättefin julklapp av Anna häromdan. Jag kunde inte hålla mig från att öppna den och däri låg en fotobok över alla våra äventyr vi varit ute på. Man hinner mycket på ett år :)
Dublin, Helsingör, Portugal, två stockholmsresor och en massa annat skoj.



Det bästa är att den heter "del 1" det lixom utlovar fler äventyr :)

Kommentarer
Postat av: Anna H

Jag älskar dig vännen! kanske är du precis som jag vemodig för att vi båda vet att saker och ting kommer att se annorlunda ut om ett år. Mycket på grund av positiva saker, men vi kommer ju som sagt lämna så mycket skoj också. puss

2011-12-10 @ 13:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback