Busväder

Inatt har vinden verkligen levt rövare. Jag har på allvar trott att jag kommer vakna av att taket blåser av. Skönt att det inte blev så :)

Idag är jag på vemodigt humör. En obestämd känsla i kroppen som ibland dyker upp och som man inte riktigt vet varifrån den kommer. Det kan vara vädret, det kan vara jobbet, det kan vara livet i stort.

Men snart kommer Karin ner till Halmstad och ikväll blire girls night out. Mina, Mikaela, Hanna, Karin och jag ska först gå på bio och sen skaka rumpa på nått hak. Det kommer bli bra.

Men först ska jag skriva klart en jobbansökan och sen blire promenix längs stranden i blåsten.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det BLEV bra också! I slutet av januari får du ta dig hit för dumplings, innan dess är jag helt galet uppbokad på jobb och uppsatsskrivande =S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback