Null, nada, zero, noll

Ungefär så mycket energi hade jag i kroppen under dagens löprunda. Från steg ett ville jag typ lägga mig ner i en liten hög. Och nu när jag kom hem fick jag lägga mig ner på golvet för att det skulle sluta snurra och jag inte skulle kräkas. Förutom det så är mp3spelaren paj, går inte längre att byta låt. Bra dag.

Men det positiva är att jag trots energinivån förbättrade varvtiden. En kilometer brukar i vanliga fall ta runt 6 minuter när man snittar ut det över hela rundan. Idag låg snittet på 05,42. Och skorna är fortfarande gudomliga. Verkligen värda varenda öre.

Kommentarer
Postat av: Anna H

duktigt av dig ändå gumman!

2011-04-18 @ 12:22:19
Postat av: Karin

Ja, du är så duktig! Jag hann inte springa idag som jag tänkt, och imorrn hinner jag inte heller =(

Postat av: Rebecca

Tack sötnosar :D ni är duktiga ni me...

2011-04-18 @ 23:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback