Michelingubbe??

Uhhh...idag har varit en ordentlig segdag.
 Känner mig lite smått ofokuserad, men brukar bli så när man jobbat morgon.

Började jobba kl 04.00 imorse (enligt kroppen 03.00 eftersom den inte riktigt ställt in sig på sommartid än), en halvtimme innan klockan ringde vaknade jag med ett ryck.
Sover alltid lätt när jag vet att jag ska upp konstiga tider.
Nåja, låg och slumrade tills klockan ringde 03.40 och hoppade upp och drog på mig kläderna.

Byltade på mig alla kläder jag hade med mig eftersom det brukar vara rätt kallt på mornarna, jeans, t-shirt, lång luvtröja, skinnjacka, halsduk och mössa. Kände mig som en michelingubbe.

När jag gick där i mörkret, fällde jag upp luvan och insåg att om jag skulle möta någon denna morgon skulle jag nog se misstänkt ut....lite Lisbeth Salandervarning på mig för er som läst Stieg Larsson-böckerna, fast en lite snällare variant...

Visst ser jag oförskämt pigg och fräsch ut en måndagmorgon 03.45? 
Osminkad och rödögd haha :P

Nej, nu måste det bli ordning på torpet...nu ere dags att göra något vettigt resten av dan. Typ söka jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback