perfect day

Njaaa en perfekt dag har det kanske inte varit, seg efter helgens partaj, tvättat och börjat packa ihop mina saker.
Dags för flytt snart. Igen.
Förhoppningsvis slut på runtflyttandet snart.
Kanske, kanske får vi en lägenhet imorgon...

Fick Spotify igår...o som den music-lover jag är så blev jag kalasglad. En jäkla goe grej alltså...
Till exempel har jag hittat massa olika versioner av
"perfect day", jävligt bra låt det där...

Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.

Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.

De är goa de där perfekta dagarna...tror det kommer bli en sån imorrn, eller kanske i övermorgon :)

Thank you come again...

x.o x.o
Reebs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback