Förkyld

Städade hela förmiddan...så nu e det fint i köket. I mitt rum e det ganska fint med...men jag har en massa högar med papaer som måste sorteras. Men men det tar jag nån annan dag.

Kände mig förkyld när jag vaknade imorse men tänkte att jag kör på pappas teori-att svettas ut förkylningen. Det har alltid funkat för honom och för mig oxå rätt ofta. 
Tänkte först gå till gymmet, men det va så himla fint väder ute, så jag bestämde för att ge dojjorna en tur i spåret. Första kilometern va en mardröm...kändes som jag hade tuggummi under fötterna. Men sen kom jag in i andra andningen och då blev det bättre, men orkade inte riktigt trycka på. Tog 1,5 varv därnere idag. Fick räcka.

Nu ska jag till polisen och fixa pass. Sen ut o promenixa med Ellen, lite senare med Helenah. Sen blire idol. Nån som vill ut på pallningsrunda ikväll? Dags att fylla fruktskålen.

Dagens låt är Hjärter dams sista sång med Winnerbäck

det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
och när jag känner så då tänker jag på dig
allt är så förgängligt allting kan briserna snart
men du är oförstörd för mig
du är oförstörd för mig

Längtar till den 26 när hans ny album släpps...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback