Repris

Har sagt det en gång och jag säger det igen...Magnus Ugglas blogg är fenomenal!
Garvar otroligt mycket när jag läser den. Störtskön snubbe...

Är tillbaka i Kalmar igen...var otroligt skönt att vakna i sin alldeles egen säng imorse, lagom hård och gosigaste duntäcket. Kroppen mådde så bra av det. Nice! Men erbjudandet om bak mot bad kvarstår.

Låg kvar en stund och drog mig och lyssnade på Death cab for Cutie...och funderade över gårdagskvällen. Det blev en soft avslappnad kväll som avslutades på Kåren. Var på topphumör och ett stort leende.

Är fortfarande en smileygubbe, nu är jag ju på väg! Äntligen! Ska bli skönt att komma härifrån av många anledningar.

Detta blir ett reprisernas inlägg...

Skrevs 17 augusti:

"Skickade just iväg en ansökan till Skistar i Åre, sista ansökningsdag e ju 1 september...lika bra att skicka in
Åh vad jag hoppas på det...skulle vara grymt juh! Vill vill! En säsong däruppe...vill vill vill...

Åh det är så mycket jag vill. Jaja...
Queens låt beskriver mitt sinnestillstånd idag.

Adventure seeker on an empty street
Just an alley creeper light on his feet
A young fighter screaming with no time for doubt
With the pain and anger can't see a way out
It ain't much I'm asking I heard him say
Gotta find me a future move out of my way
I want it all I want it all I want it all and I want it now
I want it all I want it all I want it all and I want it now"


I HAVE IT NOW :)
Jag är så nöjd! Och screw jantelagen! Jag är såå värd det här....faktiskt!

Dagens låt blir ännu en repris och Queenlåt. Såhär känner jag just nu...

Don't stop me now
I'm having such a good time
I'm having a ball
Don't stop me now
If you wanna have a good time
Just give me a call
Don't stop me now ('cause I'm havin' a good time)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback