Grattis Rebecca

Jahaja....då sitter man här på jobbet alldeles, alldeles för tidigt. Missade visst den där detaljen att man skulle ställa om till vintertid inatt...och jag ska jobba med nyheter, jösses :D

Då har jag iallafall tid att läsa igenom tidningarna ordentligt :)

Nu ska jag vakna med en kopp grönt äppelte och till morgonens låt Morning has broken med Cat Stevens 
Finns som livespelning från 1973
Morning has Broken

Underbar morgon va? :)

Morning has broken, like the first morning
Blackbird has spoken, like the first bird
Praise for the singing, praise for the morning
Praise for the springing fresh from the word

Kommentarer
Postat av: Anonym

min absoluta favorit!! Har den gamla LP:n kvar

2007-10-28 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback