Jag vill ha en handgranat

Idag när jag lämnade Kalmar bakom mig så valde jag på måfå ur bunten av CD-skivor.
Trodde det skulle vara jobbigt att köra ut ur stan..men skivan som lyckades ta sig in i min bilstereo fick mig att flina direkt.
---------> Lars Vegas Trio´s julskiva.

De är ju inte helt friska...så förutom att hela jag var ett litet skinande leende, som säkert bländade alla mötande bilar, så fick jag jättemycket julkänsla...jag vill ha jul nu!
Jag vill dricka glögg, baka pepparkakor, gå upp tidigt på morgonen och titta på julkalendern samtidigt som man dricker varm choklad och äter lussebulle (OK..det orkar man typ en morgon), jag vill känna lukten av tända ljus och nejlikor. Åååå va mysigt det är.
Även om denna julen kommer bli annorlunda så tror jag det kommer bli kalas...massa snö och kanske pulkarace i nån skidbacke...

Ikväll har jag suttit och pillat med min nya och dessutom fyllda hdd.
Massor av bra musik och lite bra serier...sååå nöjd e jag.
Hittade en låt som jag glömt bort som är lite söt...A kiss at the end of the rainbow, den kommer från en film som jag fortfarande inte sett.
Det roligaste är att det är "Jims pappa" från American Pie som sjunger...kolla
här

Därför får detta bli kvällens låt.

In tales of ancient glory,
Every knight and maiden fair shall be joined when the quest is over,
And a kiss is the oath that they swear.

And when the veil of dreams has lifted,
And the fairy tales have all been told,
There's a kiss at the end of the rainbow;
More precious than a pot of gold.


Kommentarer
Postat av: Andy

Är det ödets ironi eller varför faller det en decimeter snö dagen efter du lämnat Kalmar? Vem ska åka pulka med mig här nere? =(

2007-11-13 @ 16:59:56
Postat av: Reebs

Haha...ödets ironi x 2
Jag har blivit en förkyldis..
Pulka när ja kommer ner till spiik-bandyn kanske..

2007-11-14 @ 10:24:47
Postat av: Lars Vegas

Du vet väl att vår kulskiva bör spelas året om.... i alla fall köpas året om.
Hoppas du har några bra dagar i Åre. Just nu här i Östersund är det som att bo i ett julkort.

Vegas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback