Zero...ning

Idag har jag haft trååååååååååkigt.
Suttit och skrivit ansökningar hela dan och ringt till massa jobb för att prata.
Detta är verkligen så jobbigt.....tappar inspirationen helt när man söker och söker och söker.
Men lite kul har jag haft me....Hanna va i stan, vi gick till mamas och papas och åt lite,  sen vidare till bion o kollade på Ciao Bella. Hehe..ganska mycket igenkänningsfaktor i den filmen....sådär va det när man va 15-16 haha.

Ellen frågade mig en rolig sak idag...detta ser jag fram emot.
Vi kommer att råååkka. Tankeverksamheten har redan satt igång och spinna.
Tooo bad att jag måste upp o jobba på fredan bara.

Kvällens inlägg tog 7.25 att skriva med lite annat surfande emellan. Lika lång tid som världens bästa version av Lars Winnerbäcks "Kom ihåg mig"....en låt som går rakt in i ryggmärgen.
En annan tid, en annan plats och framförallt en annan känsla när denna kom in i Reebs värld.

Nu är det dags att sova. Ensam igen. Saknar att sova bredvid någon. Man sover så gott när någon håller om en. Tryggt med närhet. Att höra någon annans andning. Det saknar jag.
Dags att avsluta nu...med en underbart bra låt, som alltid. Ikväll blir det  Denison Witmers Are you a dreamer


Kolla in på youtube--------->
Are you a dreamer


Dream, are you a dreamer?
Are you a dreamer?
Do you dream?
Sleep, are you a sleeper?
Are you a sleeper?
Do you sleep?
When your brown eyes close
Do blue skies open up?
When your breathing slows
Your mind run fast and free?
Will you sleep and dream with me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback