Suddenly I see

Ledig dag idag...har insett att det e rätt gött me sånna.
Hoppade upp efter o dragit mig i sängen en stund, käkade frukost o drog sen iväg till badhuset för att simma lite. Riktigt skönt,men ännu skönare att bubbla o basta sen. Det e lixom belöningen...

Har annars varit en allmänt slö dag...men man ska ju ha sådana ibland me.

Om en vecka fyller jag år, inte ofta man fyller år på en helg, kommer inte ihåg när det hände sist.
Gött det hade varit och bara gått ut och firat riktigt ordentligt...men självklart, SJÄLVKLART(!!!) jobbar jag hela helgen. Sucker!
Börjar 07.00 både lör och sön och 04.15 mån.
Nån som vill ut och fira med mig på måndag eller tisdag?

Ikväll blire iallefall åka av...grill och drinkblandning hos Kristin och Häggis och finast väder har vi dessutom fått, kan inte bli annat än bra.

Oj vilket givande inlägg idag... not.

Suddenly I see

This is what I wanna be

Suddenly I see

Why the hell it means so much to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback