Så sött

När jag kom hem idag låg det ett litet paket i mitt postfack med min söta mammas handstil på.
Blev så himla glad, har ju redan fått födelsedagspresent av dem men just det där att bara få något litet och något som visar att människor tänker på en är speciellt
Gillar att få post på det gamla hederliga viset :)
Och ska hålla mig själv på halster ett tag och inte öppna förrän imorrn.

Har gått runt och känt mig jätteglad idag utan någon som helst anledning...stått och dansat i studion innan sändning, skrattat mycket och varit sådär hoppig och skuttig. Weirdo.

Ikväll blire kanske lite poker.....eller jag tror jag tittar på, jag e ju helt clueless.

Annars ere jobb som gäller hela helgen, blir jag och Daniel som fixar biffen och han har lovat att vi ska fira mig hihi :)

Blir förövrigt inte pissed om ngn får för sig att ringa och gasta eller slänga iväg ett sms mitt i natten. Like that shit.

Nehepp....nu ska knasiga bubblan lämna detta ställe för idag.

Gladis låt idag : It´s 5 med Architecture in Helsinki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback