Ny vecka = ny stad

Karlskrona denna vecka - Sveriges radio blekinge, börjar känna mig smått schizofren faktiskt.
Det är 66 % risk att jag presenterar mig som en annan radiostation.
Idag var det Rebecca i ett nötskal...lyckades slå rekord i att tappa bort passerkort.
Två timmar efter att jag fått det var det borta....tabbe!

Idag
drog nollningen igång...faaaan va roligt för dem!
Men men jag ser fram emot torsdag...fixade snyggaste outfiten hos Ellen igår.

Kvällen till ära och för att vara lite nostalgisk blir kvällens låt Rullar fram med Fronda.
Mep04´s nollelåt :D

Vem kan stoppa mej när jag bara rullar fram
Jag tar dej till ställen bara drömmar kan
En ängel från himlen ja det undrar man

Kom igen å gunga fram


Gomorgon Cap min alldeles bästa vän
Morrn´morrn´är du redo att festa igen
Ooh vilket väder å grillen står på max
Jag står för steken ta med bärs och snax
Jag stannar vid glasbanken vad vill du ha för sort?
Njae öl vin å sprit lite smått å gott]
Jag styr det mannen vi syns om en halvtimme
Du, Nina kommer jag tror jag har halva inne "schhh"
Vi vet hur det slutade sist
Men fan det är antingen det eller sluka chips
Dra på smilbandet och upp med humöret
Sant är det fest är det ingen som förstör det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback