I want it all....

På väg till hem från ett jobb idag såg jag en tjej och hennes föräldrar kånka på en soffa till ett studentboende på Fabriksgatan.
Ett styng av avund slog mig då....hon har sååååååå mycket roligt framför sig. Mitt studentliv e ju antagligen över nu, några inhopp under nollningsveckorna bara. En del av mig vill tillbaka till mina första veckor i Kalmar...

Hanna ska till London och göra praktik på produktionsbolag...jag vill oxå! Men hade aldrig tordats att åka till ett obetalt praktikjobb, hade aldrig klarat det ekonomiskt...men det e coolt!

Skickade just iväg en ansökan till Skistar i Åre, sista ansökningsdag e ju 1 september...lika bra att skicka in
Åh vad jag hoppas på det...skulle vara grymt juh! Vill vill! En säsong däruppe...vill vill vill...

Åh det är så mycket jag vill. Jaja...
Queens låt beskriver mitt sinnestillstånd idag.

Adventure seeker on an empty street
Just an alley creeper light on his feet
A young fighter screaming with no time for doubt
With the pain and anger can't see a way out
It ain't much I'm asking I heard him say
Gotta find me a future move out of my way
I want it all I want it all I want it all and I want it now
I want it all I want it all I want it all and I want it now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback