Hoppsan Kerstin!

Svaaaaaaara då!
Försöker få tag på polisen, men som vanligt svarar de lite när de känner för det...
Jag sitter här och dricker te, vanligt earl grey....som idag luktar snus.
Konstigt? Kanske inte så...
Gårdagen blev inte riktigt så lugn som planerat, jag och Ellen satte oss på Studentpuben och käkade och drack rödvin...sen fick jag något jag tror var en fiika i händerna.
Efter det var partysuget ett faktum och nån mer drink blev det...och snus...
Men men tur att jag har något uns av självbevarelsedrift och ändå pallrade mig hemåt runt tolv, något rund om fötterna. Var jobbigt ändå att va på jobbet vid sju imorse.

På måndag blire vin och ost...o då ere fasen all-in som gäller.

Just precis nu innan sändning ringde en lyssnare och var förbannad, han tyckte att jag sände skitnyheter. Han ville inte höra om "misshandlar och elände" utan hellre ha tips om vad som händer runt om på hembygdsföreningarna. God morgon till dig oxå gubbe lilla...

Det vill jag önska alla andra också...för den hälsningen fick jag själv nyss av Uno och Irma

God morgon!
Det här är våran stad
God morgon!
Mitt i en mäktig parad
God morgon!
Tänk att få hitta dig här igen
Och vinka åt solen
Och kyssa dig sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback