Friidrott

Sitter på jobbet och lyssnar på friidrotts-VM. Eftersom jag jobbar på Sveriges Radio Kronoberg idag "måste" jag lyssna eftersom Carro e från växjö. Det gör mig ingenting, det e så jäkla spännande :) gillar att lyssna på sport på radio...oftast är det mkt bättre...kommentatorerna brukar vara grymma.
Allt verkar stämma för Carro som just gjorde årsbästa i längdhopp, fortsätter hon såhär går hon mot både VM-guld och Europarekord...Heja heja!

I andra örat hör jag The Ark´s  prayer for the weekend...en låt som har ett intro som jag tycker påminner lite om introt till Dire Straits Brothers in arms.
Vet inte riktigt varför.....det e nog gitarrslingan lite....

Ne nu e det dags att gå in i studion och rapportera lite....bland annat om att ukrainskan knappat i på Klüft inför spjut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback