Drunken lullabies

Ne nu känner jag att det får vara nog me sånna här kvällar...för mycket alkohol och mat, känner mig som en liten boll trots att jag tränar ganska mycket...slog vad ikväll om att jag inte ska äta choklad mer och kan lika gärna plocka bort ett par till saker från listan.
Haha har gått igenom hela telefonboken ikväll och skickat en hel massa sms o mms....och ringt några samtal me, hehe. Varsego att jag roade er *fniss*
Men vad ska man göra när människorna runtomkring diskuterar synthens utveckling?

NU är det dags att sova, ska nästan bli lite sentimental och säga att jag tycker om många av er :).....och kanske någon lite mindre eller inte alls

kryptiskt va?

Must it take a life for hateful eyes
To glisten once again
Cause we find ourselves in the same old mess
Singin' drunken lullabies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback